Potkazivanje skrivenog krvoloka ili Svi su oni isti!

CaptureKako bi Sanjica volila da sam skončao u kakvoj masovnoj gorbnici, pa da posve je jasno! Odavno je Emir Suljagić otkrio moje pravo lice. Ja sam ona koja ne samo da bi voljela nego se na svaki način trudim da Suljagića, njegovu rodbinu, „njegov narod“ gurnem u jamu. U masovnu grobnicu! Zašto? Jer sam fašista i rasista. Dakle, između mene i Mladićevih krvoloka nema nikakve razlike. Doduše ima. I toga je Suljagić također svjestan. Poenta te razlike se sastoji u deminutivu: Sanjica! Jer ja se pretvaram da sam uljudna,  da se zalažem za vrijednosti suživota, tolerancije, liberalne demokracije, otvorenog dijaloga u civilnom društvu (itd.) a ustvari sam ja krvolok i fašista. Da je to još odavno razotkrio pronicljivi Suljagić koji je izdaleka sposoban da namiriše masovnog ubojicu, pa makar on bio „Sanjica“, svjedoči i ovaj video. Evo neka javnost prosudi. Suljagiću i novoj sarajevskoj demokraciji bez predrasuda i šovinizma na čast.

https://youtu.be/SjLZGUijOYc

Standardno

Komentiraj